Заходи

БЕЗ ДОКУМЕНТАЦІЇ НЕМАЄ ОРГАНІЗАЦІЇ


увага!🤩

Фотоконкурс обличчя кафедри, читаємо уважно й беремо участь.

Надсилаємо фото на корпоративну пошту кафедри інформаційних систем управління: isc.dep.all@donnu.edu.ua

Дедлайн - 15.04.2021





12 квітня 2021 року 3 11:00 до 13:00 год. відбувся міжнародний круглий стіл «Діяльність наукового фахового видання у світлі академічної доброчесності», організаторами якого є Західноукраїнський національний університет соціально-гуманітарний факультет, а співорганізаторами стали Католицький університет у Ружомберку (Словаччина), вища школа управління та адміністрації в м. Ополє (Польща), Академія сухопутних військ імені генерала Тадеуша Костюшка у Вроцлаві (Польща), Донецький національний університет імені Василя Стуса (м. Вінниця, Україна). Із доповіддю виступили Ольга Анісімова – доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри інформаційних систем управління ДонНУ ім. Василя Стуса і Галина Лукаш – доктор філологічних наук, професор кафедри інформаційних систем управління ДонНУ ім. Василя Стуса (м. Вінниця, Україна) тема «Нормативно-правові засади академічної доброчесності в науковій діяльності».

До круглого столу долучились студенти СО "Бакалавр" другого та четвертого курсів.

11.03.2021 року о 14:30 год. відбулась онлайн-зустріч із представниками закладу культури «Вінницька централізована бібліотечна система» (м. Вінниця) та доктором економічних наук, професором, завідувачем кафедри інформаційних систем управління Анісімовою Ольгою Миколаївною.

Ольга Миколаївна виступила з презентацією освітньої програми «Документаційна та інформаційна підтримка управлінської діяльності» та розповіла про особливості та етапи Вступної кампанії на СО «Магістр» на основі СО «Бакалавр», ОКР «Спеціаліст», «Магістр» спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» на 2021/2022 н.р.

Від Івасюк Ірини Олексіївни, директора закладу культури «Вінницька централізована бібліотечна система» Центральної міської бібліотеки імені І.В. Бевза, та Верещак Тетяни Анатоліївни, заступника директора з організаційно-методичної та інформаційно-бібліографічної роботи Центральної міської бібліотеки імені І.В. Бевза, отримали пропозиції щодо вдосконалення нашої освітньої програми.

Результат: щодо підготовки фахівців бібліотечної справи вони зазначили:

сучасна бібліотека потребує вміння працювати в Інтернет-просторі: оформлювати заявки на ґранти; брати участь в конкурсах серед молодих бібліотечних фахівців; вміти користуватися рекламою в соціальних мережах та рекламувати свою діяльність.

Вітаємо студентку 1 курсу денної форми навчання СО «Магістр» Бойко Юлію Валеріївну з успішним переведенням на вакантне місце державного замовлення за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», завдяки наполегливій праці та успішному навчанні

(Наказ Донецького національного університету імені Василя Стуса від 26.02.2021 № 42/09).

Колектив кафедри інформаційних систем управління дякує своїм 😍 студентам – організаторам і учасникам святкування Дня кафедри за щире ставлення до заходу і створення чудової атмосфери.

📌Особлива подяка студентам 1 курсу, які вийшли з ініціативою створити кафедральну сторінку в соціальній мережі TikTok і успішно реалізували цей проєкт.

Зустрічайте:🤩🎶


Шановні вступники!

Запрошуємо Вас на День відкритих дверей Донецький національний університет імені Василя Cтуса

Зустрічаємося о 14:00.

Реєструйтесь за покликанням https://cutt.ly/XlgGKqE та отримайте доступ до конференції ZOOM

Ви зможете задати всі хвилюючі вас питання та отримати розгорнуті відповіді на них від представників Університету. Ми допоможемо вам не загубитися в термінах та вимогах, обрати правильну спеціальність і безболісно пройти шлях до омріяного навчання! ‍

Ідентифікатор конференції: 489 329 7427

Код доступу: 2021

ПОДБАЙТЕ ПРО СВОЮ ОСВІТУ ВЖЕ СЬОГОДНІ

0432 50 89 32

098 971 96 40

Шановні абітурієнти та батьки!

Запрошуємо Вас на День відкритих дверей Факультету інформаційних і прикладних технологій ДонНУ імені Василя Стуса, що відбудеться об 11:00 27.02.2021 в режимі онлайн з використанням платформи Zoom

Ми з радістю відповімо на Ваші питання щодо аспектів вступної кампанії, специфіки освітніх програм та перспектив навчання на нашому факультеті

Для участі просимо заповнити Google-форму:

https://forms.gle/X3apFGBSCZ4mtbTU9

Посилання на захід:

https://us02web.zoom.us/j/85760986291...

З нетерпінням чекаємо на зустріч!

Шановні студенти! Увагааа! Святкування!

День кафедри інформаційних систем управління.

19.02.2021 року (п'ятниця) о 12:45, коворкінг, 108 ауд.

Запрошуємо студентів 1-4 курсів + магістрів спеціальності нформаційна, бібліотечна та архівна справа" і викладачів кафедри.

Навчальний процес в сучасних умовах вносить свої корективи в звичне для всіх живе спілкування. Якими б не були досконалими новітні технології і можливості організації навчання, отримання нових знань та естетичного задоволення, проте бажання особистого контакту, спілкуватися і обмінюватися емоціями залишаються першочерговою потребою людини. Неймовірні враження та позитивні емоції відчули на собі студенти 2 курсу спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" під час відвідування Вінницького обласного краєзнавчого музею під керівництвом професорки кафедри інформаційних систем уравління Ковальсьої Лесі Андріївни.

Після карантинних заходів по-новому оцінюються звичні раніше можливості організувати дозвілля та навчання. Поєднання аудиторної та самостійної роботи і організація навчальних занять в цікавих локаціях показують добрі результати успішності та стимулюють пізнавальний процес. Крім емоційно-психологічної розрядки студенти мали можливість ознайомитися з екскурсійною програмою закладу культури, почерпнути нові знання, доторкнутися до минулого без якого ми себе уявити не можемо!

Практична складова навчального процесу на кафедрі інформаційних систем управління https://www.facebook.com/donnu.kisu передбачає тісну взаємодію із підприємствами й організаціями, зокрема, з бібліотеками.


Так, 10 лютого 2021 року на базі Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова доценткою кафедри Яворською Тетяною Михайлівною було організовано практичне заняття з дисципліни «Інформаційна підтримка електронних бібліотек та архівів» для здобувачів вищої освіти 4 курсу спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа».

Студенти мали змогу ознайомитись із діяльністю Наукової бібліотеки. Головну увагу було акцентовано на автоматизації бібліотечних процесів, починаючи із формування бібліотечних фондів (замовлення, придбання) до автоматизованої видачі документів користувачам бібліотеки.


Заняття провела директорка Наукової бібліотеки ВНМУ ім. М. І. Пирогова Кравчук Неліна Миколаївна.


Таким чином, здобувачі вищої освіти спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» скористалися новими можливостями, щоб отримати нові знання, досвід та підвищити фаховий рівень.

Дякуємо Неліні Миколаївні за співпрацю!

Продовжуємо проводити виїзні практичні заняття!


09 лютого 2021 року таке заняття було проведено на базі Державного архіву Вінницької області з дисципліни «Інформаційні ресурси» для здобувачів вищої освіти 1 курсу спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» під керівництвом доцентки кафедри інформаційних систем управління Ольги Сергіївни Щербіни.

Особливу подяку висловлюємо директору Державного архіву Вінницької області Юрію Вікторовичу Легуну за надану можливість наочно продемонструвати здобувачам вищої освіти особливості роботи з інформаційними ресурсами архівних фондів, які набули надзвичайної актуальності на сучасному етапі розвитку архівної справи. Адже вимогою сьогодення є не лише забезпечення користувачам доступу до архівних документів через інформаційні бази та читальні зали, а й надання якомога повної та об’єктивної інформації про склад та зміст архівних фондів через глобальну мережу інтернет.

Працюємо. Навчаємо. Навчаємося. Живемо!

Шановні студенти!

Оголошено конкурс на заміщення вакантних місць державного замовлення факультету інформаційних і прикладних технологій спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа", 1 курс СО «Магістр» денної форми навчання – 1 вакантне місце!

Для того, щоб взяти участь у конкурсі на заміщення вакантних місць державного замовлення здобувачам вищої освіти необхідно написати заяву на ім’я декана, надати копію залікової книжки та інші документи для отримання соціального коефіцієнту у деканат ФІПТ (600-річчя, 21, №208) з 02.02.2021 до 15.02.2021.

Посилання >>

У сучасному світі живе спілкування стало розкішшю!

З кожним роком в мережі інтернет з’являється все більше різних віртуальних сервісів на зразок Google Maps, які дозволяють не тільки здійснювати тривимірні подорожі по різних містах, але й побувати всередині безлічі музеїв, галерей мистецтв, соборів і храмів. Проте віртуальність не може замінити радості від зустрічі, пронизливих поглядів і щирих усмішок. Тому після завершення посиленого карантину здобувачі вищої освіти 1 курсу спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» під керівництвом доцентки кафедри інформаційних систем управління Щербіни Ольги Сергіївни скористалися можливістю та провели 02.02.2021 року виїзне практичне заняття з дисципліни «Інформаційні ресурси» на базі Вінницького обласного краєзнавчого музею.

Потроху повертаємось до звичного режиму роботи!

Інформація для випускників.

Класична вакансія документознавця

Вимоги:

Здатність працювати з великим об'ємом інформації

Володіння ПК та офісною технікою, знання програм MS Office

Досвід роботи в 1С 8 вітається

Чесність, відповідальність, грамотність, ініціативність. https://www.work.ua/jobs/4189194/

9 грудня 2020 року відбувся Круглий стіл – спільне обговорення Освітніх програм бакалаврів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" Одеського національного політехнічного університету та Донецького національного університету імені Василя Стуса.

Це не перший такий спільний захід, наша кафедра давно дружить з кафедрою інформаційної діяльності та медіа-комунікацій (раніше – кафедри документознавства та інформаційної діяльності), яка готує фахівців цієї спеціальності.

Вів зустріч завідувач кафедри – канд. мистецтвознавства, гарант програми, президент Асоціації документознавців України. В.Г. Спрінсян та Шевченко Олена Василівна - професор, днаук із соц. комун.

Спочатку студенти 4 курсу представили свою Освітню програму, продемонструвавши набуті навички подібних виступів і презентацій на публічних заходах. Несамохіть порівнювали їхній виступ з виступом наших студентів на попередньому обговоренні Освітніх програм спеціальності кафедри ІСУ. Знайшли багато спільного, і це дало підставу пишатися рідними студентами.

В обговоренні взяли участь завідувач нашої кафедри ІСУ декон. наук. О.М. Анісімова, професор кафедри д-р філол.наук Г.П. Лукаш.

Цікаво було послухати думку про одеську Освітню програму відомих документознавців України, наприклад, канд. іст. наук. Ю.І. Палеху, з роботами якого ми ознайомлюємо наших студентів. Це автор багатьох підручників і посібників, зокрема, із загального документознавства, кадрового діловодства, інформаційної культури, загального діловодства, управлінського документування.

Корисним був виступ канд. наук. із соц. комун., професора кафедри документознавства та інформаційно-аналітичної діяльності Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, В.В. Добровольської. Виступали також стейголдери спеціальності – керівники одеських бібліотек, представники міськради, журналісти.

Усім привіт!

Продовжуємо цикл обговорення освітніх програм. Цього разу група ІД-171 кафедри Інформаційної діяльності та медіа-комунікацій ОНПУ запрошує до обговорення ОПП "Інформаційна діяльність" першого (бакалаврського) рівня освіти в середу 09.12.2020 року о 10.00.

Цікаво послухати ідеї ОНПУ і поділитись своїми, тому усі бажаючі приєднуємось до обговорення.

  • Приєднатися до конференції:

https://meet.jit.si/ONPU_GF_029

  • Щоби приєднатися через телефон, будь ласка, натисніть +1.512.647.1431,,1117028389#


Повідомляємо!

Хочемо повідомити, що у четвер (03.12.2020) об 11:20 год. відбудеться лекція проректора з наукової роботи І. В. Хаджинова із здобувачами освіти на тему "Академічна доброчесність".

Участь у цьому заході за бажанням, але обов'язковий магістрам 1 року та бакалаврам 1 курсу взяти участь у цьому заході.

Підключення до конференції Zoom

https://us04web.zoom.us/j/78818271517...

Ідентифікатор конференції: 788 1827 1517

Код доступу: B2MDmt

Усі обов'язково приєднуйтесь!

Нагадуємо !!!

Група МІД-161 кафедри інформаційної діяльності та медіа-комунікацій ОНПУ запрошує до обговорення ОПП "Інформаційна діяльність" другого (магістерського) рівня освіти в середу 02.12.2020 року о 10.00 год.

Anna Petrusyova запрошує вас приєднатися до конференції:

https://meet.jit.si/ONPU_GF_029

Щоби приєднатися через телефон, будь ласка, натисніть +1.512.647.1431,,1117028389#

Шукаєте інший номер для набору?

Переглянути номери для набору для приєднання до конференції: https://meet.jit.si/static/dialInInfo.html?room=ONPU_GF_029

Якщо ви набираєте номер у кімнаті, будь ласка, приєднайтеся в режимі лише слухання: https://meet.jit.si/ONPU_GF_029#config.startSilent=true


Полтава, 25 листопада 2020 рік.

V Всеукраїнська науково-практична конференція "Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації: стан, проблеми і перспективи".

З доповіддю виступила доктор філологічних наук, професор кафедри ІСУ Лукаш Галина Павлівна з темою: "Мова як чинник національної безпеки".

Зі словами вітання виступила

Анісімова Ольга Миколаївна, д.е.н., професор, завідувач кафедри інформаційних систем управління.

Carousel imageCarousel imageCarousel image

24.11.2020 р. в межах дисципліни "Інформаційна культура", студенти 4 курсу СО "Бакалавр" підготували круглий стіл на тему ": «ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА "ДОКУМЕНТАЦІЙНА ТА ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»

Мета: обговорення освітньої програми.

Запрошені: доктор наук з соціальний комунікацій,професор - Шевченко Олена Василівна.

Директор наукової бібліотеки медичного університету. М.І. Пирогова - Кравчук Неліна Миколаївна.

Випускники СО "Магістр" спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" - Спектор Анастасія, Огороднік Соломія, а також студенти 2 курсу СО "Магістр" Головань Анатолій, та студенти 1 курсу СО "Магістр".

Що ми зробили? Обговорили освітню програму, визначили основні моменти для її покращення.

Кого послухали? Студенти магістратури виразили свою думку щодо навчання, а випускники розказали про позитивні аспекти навчання, а також про те, що їм не вистачало і щоб вони хотіли покращити.

Усім дякуємо за зустріч, сподіваємось такі заходи будуть продовжуватись надалі.

20.11.2020 р. відбулось студентське свято "Перша студентська осінь на ІБАС". Викладачі кафедри інформаційних систем управління продемонстрували студентам, що інформаційні технології допомагають долати відстані і проводити цікаві заходи креативно і цікаво. Свято дало можливість дізнатись більше про кожного, провести конкурс фотоальбомів серед студентів першого курсу спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа".

Дякуємо за цікаві презентації, за участь і сподіваємось, що усі наступні роки вашого навчання будуть такими ж насиченими та легкими, як сьогоднішня зустріч!

ЗУСТРІЧАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ

Голосування викладачів

Загальний результат

Голосування студентів

За версією викладачів:

1 місце – Галайко Алла

2 місце – Шафранова Дар’я

3 місце – Присяжнюк Карина

Загальний результат:

1 місце – Присяжнюк Карина

2 місце – Борсуковська Анастасія

3 місце – Галайко Алла

За версією студентів:

1 місце – Борсуковська Анастасія

2 місце – Присяжнюк Карина

3 місце – Нелюбій Вероніка, Яворська Юлія

09.11.2020 відбувся Всеукраїнський радіодиктант національної єдності – традиційна щорічна загальнонаціональна акція, присвячена українській мові. Лунає на Першому каналі Українського радіо в День української писемності та мови – 9 листопада (у 2019-му році – 8 листопада).

Він не має на меті перевірки грамотності конкретної особи, а задуманий як своєрідний флешмоб – акція єднання навколо рідної мови. Уперше радіодиктант пройшов 2000 року. Радіодиктант називають наймасовішим флешмобом осені.

Диктант складається зі 100—120 слів. Текст для радіодиктанту замовляється спеціально. У ньому немає авторських знаків чи суперечливих орфограм, але при тому їхня загальна кількість висока, тому написати радіодиктант без помилок непросто.

До 2019 року надіслати написаний від руки радіодиктант можна було поштою до Будинку Українського радіо, а також на електронну пошту rd@nrcu.gov.ua. Текст ставав доступним для самоперевірки з 11 листопада.

2019 року правила зазнали змін: учасники радіодиктанту могли майже відразу перевірити свою роботу. Протягом 15-ти хвилин після завершення читання радіодиктанту його слід було надіслати на електронну пошту, повідомленням у Facebook або Viber, після чого текст був оприлюднений на сайті.

Писати диктант треба лише від руки, але комісія приймає й тексти, написані шрифтом Брайля.

Радіодиктанти не перевіряють на помилки й не повертають, але шукають роботи без помилок і нагороджують учасників, які впоралися із завданням бездоганно.

У грудні відбувається так звана «робота над помилками», коли в ефірі Українського радіо звучать імена переможців, а також відбувається аналіз найтиповіших помилок.

Станом на 11.08.2020 до ТОП-20 кращих університетів країни потрапили два заклади з Вінниці.

Це Донецький національний імені Василя Стуса (18 місце) та Вінницький національний медичний ім. Пирогова(19 місце).

🕚У період з 13 по 22 серпня 2020 року Ви формуєте заяви на вступ.

Вступник може подати 5 заяв на місця державного замовлення, обов`язково зазначивши пріоритет від 1 до 5 (де 1 означає найвищу пріоритетність).

Кількість заяв на місця за кошти фізичних або юридичних осіб не обмежується та вказується без зазначення пріорітету.

❗️Для участі у конкурсному відборі за різними формами навчання подаються різні заяви.

Шановні вступники на здобуття СО «Бакалавр»❗️

3 1 серпня 2020 року на сайті 💻 https://ez.osvitavsim.org.ua розпочнеться реєстрація електронних кабінетів для подання на вступ.⠀

Під час реєстрації вступник зазначає наступні дані:⠀

🔹 адреса електронної пошти, до якої вступник має доступ;⠀

🔹 пароль для входу до особистого електронного кабінету;⠀

🔹 номер, РІN-код та рік отримання сертифіката ЗНО;⠀

🔹 серія та номер документа про повну загальну середню освіту;⠀

🔹 середній бал додатка до зазначеного документа, обчислений за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин бала; ⠀

▫️Особі, яка має спеціальні умови щодо участі у конкурсному відборі під час вступу, а також в якої наявний хоча б один сертифікат ЗНО 2017-2020 років (2018-2020 у разі подання сертифіката ЗНО з іноземної мови), необхідно до реєстрації особистого електронного кабінету звернутись до одного із закладів вищо освіти для створення в ЄДЕБО картки фізичної особи та додання до неї даних документа, що підтверджує вказане право (зі сканованою копією цього документа).⠀

Під час реєстрації вступник завантажує наступні копії документів у форматі pdf, jpg: ⠀

🔹 додатка до документа про освіту, на основі якого здійснюється вступ;

🔹 кольорової фотокартки розміром 3х4 см, що подає до закладу вищої освіти;⠀

▫️якщо вступник претендує на врахування у конкурсному балі сільського коефіцієнта, – довідки про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207).

📍25 червня 2020 року на факультеті інформаційних та прикладних технологій відбулася V Міжнародна науково-практична конференція «Інформація та соціум», яку традиційно організовує кафедра інформаційних систем управління

Цього року робота відбувалась за такими напрямами:

  1. Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи.

  2. Архівна та бібліотечна справа в інформаційному суспільстві.

  3. Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем.

  4. Лінгвістичні параметри інформації та соціуму.

  5. Сучасні підходи до застосування інформаційних технологій в освіті у період COVID-карантину.

  6. Сучасні політичні процеси та соціальні комунікації.

📍Основну увагу дослідників цьогорічного форуму привертають сучасні підходи до застосування інформаційних технологій в освіті у період COVID-карантину питання теорії, історії та організації діловодства, організації та технології документування; спеціального діловодства, основними складовими яких є підготовка наукових кадрів, документознавча освіта, система професійних видань, розвиток документознавчої термінології тощо. Широта проблематики наукових розвідок учасників конференції передбачає високу активність обговорення цих питань.

Дякуємо всім, хто долучився до конференції за створення теплої атмосфери та обговорення важливих питань

Шановні вступники та їх батьки!

❗️25 червня відбудеться зовнішнє незалежне оцінювання(ЗНО) з математики.

❗️30 червня відбудеться ЗНО з української мови та літератури.

😎Факультет інформаційних і прикладних технологій ДонНУ імені Василя Стуса(м.Вінниця) в період з 10 червня до 30 червня запрошує вступників на 🤩БЕЗКОШТОВНІ заняття з підготовки до ЗНО з математики і української мови.

Заходи вже відбуваються в форматі он-лайн конференції ZOOM. Викладачі університету демонструють свої вміння і роблять цінні поради.

Серед запланованих до розгляду тем з математики: геометрія, взяття інтегралів, задачі з параметрами, похідні, стереометрія, тригонометрія, функції, елементи статистики і комбінаторики.

Серед запланованих до розгляду тем з української мови: синтаксис, складені іменні присудки, складні речення, фонетика, фразеологізми.

📌Реєструйтесь в групі телеграм за посиланням https://t.me/academy_fipt і скористайтесь можливістю, що надає життя!

📧Факультет інформаційних і прикладних технологій ДонНУ імені Василя Стуса запрошує вступників та їх батьків завітати на День відкритого доступу.

  • Захід відбудеться 30 травня 2020 року об 11- 00 в форматі он-лайн конференції ZOOM. Ми завжди піклуємось про безпеку наших здобувачів освіти.


Переходь за посиланням і реєструйся:

➡️ https://cutt.ly/OpenDayFIPT

УВАГА! ІБАС! ІБАС!

03 квітня 2020 року о 15:00 "Віртуальний круглий стіл"!

Шановні роботодавці, випускники, студенти та усі, хто зацікавлений у підвищенні якості української освіти! Пропонуємо разом обговорити проєкти освітніх програм спеціальності 029:

●«Документознавство та інформаційна діяльність» - СО «Бакалавр»

●«Документаційна та інформаційна підтримка управлінської діяльності» - СО «Магістр»

Долучайтесь до онлайн конференції за посиланням: https://meet.jit.si/IBAS-NEW

Надсилайте ваші пропозиції на адресу : isc.dep@donnu.edu.ua


Посилання на проєкти ОП: https://www.donnu.edu.ua/uk/proyekty-osvitnih-program/

Шановні роботодавці, випускники, студенти та усі, хто зацікавлений у підвищенні якості української освіти!

В умовах карантину ми пропонуємо вам долучитись до віртуального обговорення проєктів освітніх програм спеціальності 029:

«Документознавство та інформаційна діяльність» - СО «Бакалавр»

«Документаційна та інформаційна підтримка управлінської діяльності» - СО «Магістр»

Питання, які виносяться на обговорення:

🔹Які компетентності сьогодні потребують роботодавці на ринку праці?

🔹Які дисципліни сьогодні є найактуальнішими?

🔹Якою є кореляція із тим, що ми запропонували?

Ці та інші питання відкриті для дискусії.

Будемо вдячні за ваше активне онлайн обговорення.

За результатами обговорення буде проведений Віртуальний круглий стіл

Надсилайте ваші пропозиції на адресу : isc.dep@donnu.edu.ua

Посилання на проєкти ОП:https://www.donnu.edu.ua/uk/proyekty-osvitnih-program
Вінницька міська рада : https://www.vmr.gov.ua/default.aspx
Вінницька обласна державна адміністраціяДепартамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА: http://www.vin.gov.ua/departament-informatsiinoi-diialnosti-ta-komunikatsii-z-hromadskistiu
Департамент соціальної політики Вінницької міської ради: https://www.vmr.gov.ua/Executives/Lists/DepartmentOfWorkAndSocialProtection/Default.aspx
Державний архів Вінницької області: http://davio.gov.ua/
Вінницький об’єднаний міський військовий комісаріатСтрахова компанія “Княжа”, м. Вінниця:https://kniazha.ua/
Факультет інформаційних і прикладних технологій:https://fiat.donnu.edu.ua/

Шановні студенти! Сучасні Інформаційні технології в дії: з понеділка 23.03.2020 починаємо онлайн заняття відповідно до розкладу. Використовуємо Microsoft Teams!

Як знайти?

Відкриваємо домашню сторінку Office 365 та обираємо відповідну вкладку. Команди вже створені. Вам треба лише підключитись під час пари.

Чекаємо всіх онлайн!

Шановні колеги, здобувачів вищої освіти, абітурієнти та батьки!

З метою запобігання захворюванням, викликаних коронавірусом COVID-19, просимо прийняти до уваги необхідність обмеження в проведенні масових заходів освітнього, наукового, соціокультурного характеру, відповідно до до листа Департаменту освіти і науки Вінницької ОДА від 05 березня 2020 року №1570.

26.02.2020 о 14.00 в аудиторії 315 відбудеться День кафедри "Інформаційних систем управління"!

Ми любимо нашу спеціальність 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа", освітня програма "Документознавство та інформаційна діяльність"