Отримай швидку професійну онлайн консультацію щодо вступу у👉
Викладачка кафедри Василенко Валерія взяла участь в інтенсивному навчальному курсі від експертів компанії Sigma Software – Teachers' Smart Up: Summer Edition 2024 у термін з 22.07.2024 по 26.07.2024.
Протягом навчання були розглянуті такі напрями:
магія BI в Освіті: Від Даних до Дій
управління якістю у проєктах: від планування до контролю
вплив JavaScript на сучасну веброзробку
робота в команді (ALM, CVS, API and Project Architecture)
виявлення та документування вимог як невідʼємна частина розробки продуктів та систем
застосування хмарних технологій у сучасній веброзробці
ІТ програма в університетах
ІаС. Що це таке? Чому це важливо?
Шановні здобувачі!
27 червня 2024 року з 9:00 год. до 17:00 год. відбудуться вибори до Студентської ради.
Пропонуємо ознайомитися з передвиборчою програмою здобувачки вищої освіти спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" Олександри Країло – кандидатки на посаду Голови студентської ради факультету інформаційних і прикладних технологій.
Голосування за покликанням: https://forms.office.com/e/PATpshB0us
Інновації для майбутнього: Маріупольська молодь відкриває світ новітніх технологій
Рекрутер центр «ЯМаріуполь. Вінниця» спільно з Донецьким Національним Університетом імені Василя Стуса організували незабутню подію в рамках проєкту з профорієнтації. Молодь Маріуполя мала унікальну можливість дізнатися про те, як штучний інтелект, зокрема чат GPT, може допомогти у вирішенні практичних завдань.
Учасників чекала захоплююча програма, де вони дізналися про ефективне використання можливостей штучного інтелекту. Тренери поділилися останніми розробками та практичними кейсами, що дозволило молоді зрозуміти, як ці інновації можуть бути застосовані у їх повсякденному житті та майбутній кар'єрі.
Слідкуйте за анонсами, щоб не пропустити наступні заходи!
16-22 червня 2024 року у м. Познань, (Польща) відбулась літня школа «Internationalization and Internationalization at Home through Virtual Exchange: Creating a Motivating Environment for Collaborative Online International Learning (COIL)», в рамках проведення проєкту «AMU Summer Schools 2.0» Були запрошені представники ЗВО з різних куточків України.
Від Донецького національноьго університету імені Василя Стуса https://www.facebook.com/donnu.edu.ua в роботі літньої школи брала участь Артеменкова Олена (Olena Artemenkova), в. о. завідувача науковою частиною НДЧ, доктор філософії та викладач кафедри інформаційних систем управління.
Метою участі в міжнародній програмі було отримання нових знань та досвіду, спрямованих на поліпшення знань про специфіку та потенціал технології COIL, розвиток навичок ефективно використовувати цифрові інструменти для створення та впровадження навчальних курсів.
Щиро дякуємо організаторам dr Kostiantyn Mazur та Університету імені Адама Міцкевича (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu) за надану можливість долучитися до роботи Міжнародної літньої школи, отриманий новий досвід та цікаві знання!
З 20 по 21 червня 2024 року
на кафедрі інформаційних систем управління,
попри планові вимкнення світла та тривогу, відбувся успішний захист кваліфікаційних (бакалаврських) робіт
Під час захисту було обговорено багато цікавих питань. Здобувачі вищої освіти гідно виступили зі своїми доповідями.
Велика подяка всім викладачам і науковим керівникам, які віддавали частку свого знання та досвіду, сприяючи здобувачам у досягненні цього важливого кроку у їхньому навчальному шляху.
Також хочемо висловити щиру вдячність начальнику Управління культури і мистецтв Вінницької облдержадміністрації Дерновій Ользі Миколаївні, яка взяла активну участь у проведенні захисту.
Вітаємо наших здобувачів з успішним завершенням цього важливого етапу!
Бажаємо нових здобутків та подальших досягнень у науковій сфері і з нетерпінням чекаємо на магістратурі)
Викладачка кафедри Василенко Валерія взяла участь: у серії воркшопів Educator Proficiency Program (EDUPRO) у період з 02.04.2024 по 12.06.2024 року
в інтенсивному навчальному курсі від експертів компанії SoftServe Academy – Tech Summer for Educators 2024 AI Edition у термін з 23.07.2024 по 13.08.2024.
Протягом навчання Educator Proficiency Program (EDUPRO) були розглянуті такі напрями (навчання здійснювалось англійською мовою):
Unlock the Potential of LLMs for Teaching
How to Assess Project-work
Empowering Educators: Management Strategies and Leadership Insights
Begin at the Beginning: Using Story to Introduce New Topics
Breaking the Silence: 10 Ways to Empower Students to Express Themselves
Engagement beyond classes for students
Learn to unlearn
Протягом навчання Tech Summer for Educators 2024 AI Edition були розглянуті такі напрями:
Історія розвитку нейронних мереж
Аналіз та обробка даних
Поняття «Штучний Інтелект»
Базові можливості ШІ
Основні інструменти ШІ: ChatGPT, Midjourney, Kaiber, ElevenLabs
Інтеграція інструментарію ШІ у розвиток освітніх проєктів
Еволюція ШІ та Data Science
Потреби ринку у Data Science
Право власності на продукти, згенеровані з використанням ШІ
07 червня 2024 року
ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Інформація та соціум»
Microsoft Teams, лінком http://surl.li/rlejv
Тематичні напрями роботи конференції:
1. Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи.
2. Архівна та бібліотечна справа і зберігання документної інформації в умовах сучасних викликів війни.
3. Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем.
4. Лінгвістичні параметри інформації та соціуму.
5. Сучасні підходи до застосування інформаційних технологій у період воєнних дій.
21 травня 2024 року на кафедрі інформаційних систем управління відбулася незвичайна альтернатива іспиту з дисципліни "Документна лінгвістика та редагування документів" для студентів 2 курсу – інтерактив "Інтелект-кафе"!
Суть заходу була такою: кожен здобувач отримав меню з різними "стравами-завданнями", потрібно було обрати 4 страви та правильно відповісти на питання. Відповіді приносили бали - "інтелект-калорії", які допомагали оцінити знання студентів.
Цей креативний підхід зробив перевірку знань цікавою та захоплюючою! Здобувачі мали можливість продемонструвати свої навички та знання у новому, інтерактивному форматі.
Дякуємо професорові кафедри інформаційних сиcтем управління Лукаш Галині Павлівні за організацію цього заходу, а також нашим студентам за активну участь! Ви – справжні молодці!
16 травня 2024 року в Україні святкують
День вишиванки.
Це особливе свято, яке щороку припадає на третій четвер травня. Воно є міжнародним і покликане зберегти давні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого українського національного одягу.
Вишиванка для українців є справжньою національною святинею, яка символізує красу, міць, щасливу долю та родинну пам’ять. Попри свою багатовікову історію вишиванка – це модно та дуже стильно. Немає більше національного одягу, який би так добре вписувався в сучасність, як українська вишиванка.
Кафедра іформаційних систем управління факультету інформаційних і прикладних технологій Донецького національного університету імені Василя Стуса також долучилась до святкування!
15 травня 2024 року
Круглий стіл з обговорення проєкту ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність»
для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Його учасниками стали представники академічної спільноти та стейголдери. Обмін досвідом, цінні поради, які ми почули від колег-викладачів, стануть в нагоді під час опрацювання проєкту ОПП «Документознавство та інформаційна діяльність» для бакалаврів.
Щиро вдячні Романишин Юлії Любомирівні, завідувачу кафедри документознавства та інформаційної діяльності Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, та доцентам її кафедри Любові Іванівні Демчині, Тетяні Дмитрівні Ганцюк;
Оксані Миколаївні Тур, професорові кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського;
Ірині Шкіцькій, професорові кафедри інформаційної та соціокультурної діяльності Західноукраїнського національного університету;
Неліні Миколаївні Кравчук, директорові Наукової бібліотеки Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова за слушні зауваження і поради щодо освітньо-професійної програми бакалаврів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа".
Окрему подяку висловлюємо Спрінсяну Василю Георгійовичу, завідувачу кафедри інформаційної діяльності та медіа-комунікацій та професорові його кафедрі Шевченко Олені Василівні, за розгорнуту рецензію до освітньо-професійної програми «Документознавство та інформаційна діяльність».
Важливими і корисними для прийняття ОП стануть і численні поради, які надійшли на гугл-форму, підготовлену до Громадського обговорення.
Шановні колеги!
Запрошуємо Вас взяти участь у ІХ Міжнародній науково-практичній конференції «Інформація та соціум»,
яка відбудеться 07 червня 2024 року о 10:00 год. у змішаному форматі:
очно у Донецькому національному університеті імені Василя Стуса, ауд. 303-а, вул. 600-річчя 21, м. Вінниця;
і з використанням електронних комунікацій (Microsoft Teams за лінком http://surl.li/rlejv )
Тематичні напрями роботи конференції:
1. Соціальні комунікації та інформаційно-документні системи.
2. Архівна та бібліотечна справа і зберігання документної інформації в умовах сучасних викликів війни.
3. Прикладні аспекти використання інформаційних технологій і систем.
4. Лінгвістичні параметри інформації та соціуму.
5. Сучасні підходи до застосування інформаційних технологій у період воєнних дій.
Подробиці в інформаційному листі за покликанням: https://cutt.ly/Rew2fsqR
02 травня 2024 року здобувачі вищої освіти спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа"ДонНУ імені Василя Стуса зустрілися у Вінницькій обласній універсальній науковій бібліотеці імені Валентина Отамановського (https://www.facebook.com/vinounb?locale=uk_UA) для практичного заняття під назвою «Приватні шляхетські подільські бібліотеки: власники та репертуар зібрань», що підготували співробітники відділу цінних і рідкісних книг бібліотеки.
Фахівці відділу РіЦ ознайомили здобувачів з окремими примірниками документів, що перебували у XVIII – поч. XX століть в приватних садибних бібліотеках, фундаторами яких були Станіслав Щенсний Потоцький (1751–1805) і Генрик Ґрохольський (1802–1866).
Серед видань були представлені зразки видавничих фірм Ельзевірів, Фірмена Дідо, Альфреда Маме, комплекти англійських періодичних мистецьких видань XIX ст. тощо.
Також здобувачі в межах навчальних дисциплін «Документознавство» та «Інформаційні ресурси» розглянули та проаналізували вибрані раритетні видання, вивчили методи їхньої консервації та відновлення. Студенти отримали можливість навчитися робити об'єктивні оцінки стану книжкових колекцій, оволодіти техніками збереження цінних видань.
Особлива подяка Валігурі Ірині Миколаївні за цікаві розповіді про історію відомих родів, що пояснює походження автографів, дарчих підписів, різновиди екслібрисів, що присутні на титульних сторінках презентованих видань.
Було цікаво, корисно і дуже пізнавально!
Зустріч із фахівцем зі здорового харчування, дієтологинею, психологинею, арт-терапевткою, фахівцем по роботі із психосоматичними розладами та психології харчування Галиною Бурковською на тему:
«Здорова їжа. Що це?»
На захід завітали викладачі, здобувачі та співробітники ДонНУ імені Василя Стуса.
За допомогою метафоричних карт учасники зустрічі розповідали про своє харчування, визначали вплив подій, людей та ситуацій на смакові уподобання, заглиблювалися у психосоматику, шукали шляхи покращення власного раціону харчування та формували алгоритм дій щодо поліпшення своїх «стосунків» з їжею, навчалися глибше пізнавати та читати себе.
Галина Бурковська наголосила: «Наше «спілкування» з їжею віддзеркалюється у кожному з нас. Сьогодні ми спробуємо знайти те, що допоможе вам скинути надмірний вантаж та легко йти по життю. Занурившись у себе, ми отримаємо підказки від Всесвіту на наші запитання. Передусім потрібно навчитися пізнавати нове та читати самого себе. Найкраща книжка – це Я, і в кожного вона своя. Потрібно постійно пізнавати та любите себе. Якщо ми живемо в балансі з собою, то в нас не буде проблем ні з чим. Ми можемо навіть не особливо змінювати своє харчування – воно саме зміниться. Якщо ми мусимо щось заїдати чи шукати десь насолоду, то тоді це не про любов до себе».
Завершився інтенсивний навчальний тиждень у Весняній школі Університету Адама Міцкевича (Познань, Польща) Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu , який включав особливості міждисциплінарного навчання для студентів та аспірантів. Участь у Весняній школі взяла Юлія Погоріла (Julia Ferrero), здобувачка 1 курсу ОС Магістр.
Навчання проходило польською та англійською мовами у формі лекцій. Студенти та аспіранти також мали можливість попрацювати в команді та презентувати власні проекти.
Доктор Костянтин Мазур ознайомив учасників з історією та специфікою університету. Він також надав повну інформацію про особливості навчання, доступні освітні програми та платформи, які допомагають бажаючим вступити до АМУ. Професор Рафал Димчик пояснив, як об'єднання навчальних закладів позитивно впливає на розвиток професійних та особистих інтересів студентів. Він підкреслив, що міждисциплінарний підхід також є важливим для шкіл та навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації.
Щодо висвітлення тем, пов'язаних з особистими інтересами, доктор Конрад Домінас розповів про можливості використання штучного інтелекту як одного з інструментів міждисциплінарного підходу, продемонстрував методику, яка вдало поєднує гуманітарний та технічний напрямок. Доктор філософії Мацей Димчик розповів про особливості людського зору та будову ока. Обидва лектори зуміли цікаво та доступно донести інформацію до студентів.
Захоплюючою була також екскурсія до Університету імені Адама Міцкевича. Крім того, студенти мали можливість зустрітися з Андрієм Гладієм, який розповів про можливості проектів Ісландської мережі арктичного співробітництва, продемонстрував власну книгу про специфіку життя в Ісландії "Ісландія. Північні дні опівночі".
Протягом тижня відбулося багато корисних воркшопів та зустрічей, було отримано новий досвід, навички та знання. Хочемо подякувати організаторам Весняної школи та Університету Адама Міцкевича за таку можливість, яку отримали студенти з різних куточків України. Щиро дякуємо!
This is the end of an intensive study week of at Adam Mickiewicz University Spring School (Poznan, Poland), which included features of interdisciplinary study for undergraduate and postgraduate students. Yuliia Pohorila took part in the Spring School.
Training was conducted in Polish and English as lectures. Undergraduate and postgraduate students were also given the opportunity to work in a team and present their own projects.
Dr. Kostiantyn Mazur introduced the history and specifics of the university. He also provided full information about the study features, available educational programs and platforms that help those who wish to enter the AMU. Prof. Rafal Dymczyk explained how the unification of educational institutions has a positive effect on the development of professional and personal interests of students. He emphasized that an interdisciplinary approach is also important for schools and educational institutions of I-II accreditations.
Regarding coverage of topics related to personal interests, Dr. Konrad Dominas spoke about the opportunities of using artificial intelligence as one of the tools of an interdisciplinary approach, demonstrated a technique that successfully combined humanitarian and technical direction. PhD Maciej Dymczyk spoke about the peculiarities of human vision and the eye structure. Both lecturers managed to provide interesting and accessible data to students.
Excursion to Adam Mickiewicz University was also thrilling. Moreover, students had an opportunity to meet with Andrii Hladii, who spoke about the possibilities of the Icelandic Arctic Cooperation Network projects, demonstrated his own book about the specifics of life in Iceland called «Iceland. Northern Days at Midnight».
Many useful workshops and meetings occurred during the week, new experience, skills, and knowledge were gained. We would like to thank the organizers of the Spring School and Adam Mickiewicz University for this opportunity, which was given to students from different parts of Ukraine. Thank you so much!
Шановні здобувачі та викладачі!
Здобувачі 2 курсу ОС "Бакалавр" запрошують вас до святкування Дня офісного працівника.
Коли: 25 квітня 2024 року об 11:00 год.
Де: вул. 600-річчя, 21, каб. 108 (Коворкінг)
До зустрічі!
Шановні здобувачі, викладачі, партнери та стейкголдери!
Нагадуємо про те, що до 25 травня 2024 року проходить громадське обговорення ОП «Документознавство та інформаційна діяльність» ОС Бакалавр.
Звертаємо вашу увагу, що ви маєте змогу вносити свої зауваження до освітньої програми ОС Бакалавр за допомогою гугл форми – https://forms.gle/UyhSB8cZKnu1Q5b68 або на корпоративну пошту кафедри: isc.dep@donnu.edu.ua
Посилання на ОП – http://surl.li/sqdjp
ONLINE Знайомство з факультетами
Донецький національний університет імені Василя Cтуса запрошує на ONLINE знайомство з Факультетом інформаційних і прикладних технологій 24 квітня 2024 року о 19:00 год.
Під час зустрічі можна буде дізнатися про:
- правила прийому
- спеціальність та освітні програми
- те, що таке пріоритети, та як правильно їх виставляти, подаючи заяву на вступ
-те, як потрапити на бюджет
- переваги навчання в ДонНУ імені Василя Стуса
-бюджетні місця для пільговиків
-можливості працевлаштування під час та після навчання
- навчання за кордоном та студентське дозвілля.
Де: платформа Zoom, ID конференції 514 145 6816, Код доступу: 1111s
Приймальна комісія:
Телефон: +38(0432) 50-89-32; +38(098) 461-03-10
Електронна пошта: pk@donnu.edu.ua
12 квітня 2024 року на кафедрі інформаційних систем управління була організована і проведена ІХ Всеукраїнська студентська наукова конференція «Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері», яка об’єднала документознавців з різних куточків країни: Полтава, Кременчук, Львів, Маріуполь, Острог, Тернопіль, Київ.
З привітальним словом до учасників Конфернції звернулась Голова організаційного комітету Прямухіна Наталія Валентинівна – в. о. декана факультету інформаційних і прикладних технологій, д-р екон. наук, професор. До привітань учасникам Конференції долучились Чередник Людмила Анатоліївна – доцент кафедри українознавства, культури та документознавства Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», канд. філол. наук, доцент; Тур Оксана Миколаївна – професор кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, доктор наук з соціальних комунікацій, професор; Марковець Олександр Вікторович – завідувач кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, канд. техн. наук, Національного університету «Львівська політехніка»; Шкіцька Ірина Юріївна – професор кафедри інформаційної та соціокультурної діяльності, д-р філол. наук, професор Західноукраїнського національного університету; Кудлай В’ячеслав Олегович – завідувач кафедри культурології та інформаційної діяльності Маріупольського державного університету імені Василя Стуса, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент.
Програма Конференції була насиченою та максимально продуктивною. На пленарному засіданні з доповідями виступили здобувачі вищої освіти:
Кондратенко Юлія Сергіївна Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» м. Полтава.
Ворона Вікторія Олександрівна. Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», м. Полтава.
Слободянюк Ангеліна Олександрівна, Заплетнюк Віталій Володимирович, Флуд Дар’я Валентинівна, Буряк Ангеліна Миколаївна. Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця.
Шишкіна Олександра Сергіївна, Комар Настя Андріївна, Коваль Оксана Сергіївна. Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль.
Андибор Анастасія Артемівна. Маріупольський державний університет, м. Київ.
Всі доповіді були надзвичайно актуальними, цікавими, викликали неабиякий інтерес в учасників, супроводжувалися жвавою дискусією.
Завдячуючи якісній роботі модератора конференції, заступника голови організаційного комітету Анісімової Ольги Миколаївна – в. о. завідувача кафедри інформаційних систем управління, д-р екон. наук, професора ДонНУ імені Василя Стуса, було чітко сформовано регламент виступів та обговорення, а також забезпечено якісну комунікацію між учасниками у додатку Microsoft Teams. Після пленарного засідання робота Конференції продовжилася у п’ятьох секціях, де було більш детально обговорено багато складних та важливих питань документознавчої сфери.
Вдячні всім, хто взяв участь у конференції: доповідачам за професійні виступи, науковим керівникам за підтримку здобувачів, та усім присутнім за активну участь! Набуті знання та досвід неодмінно допоможуть нашим студентам у подальших дослідженнях та науковій кар'єрі. Нехай це буде поштовхом до нових досягнень.
Запрошуємо взяти участь у
ІХ Всеукраїнській науковій конференції
«Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері»,
що відбудеться 12 квітня 2024 року о 10:00 год.
у змішаному форматі з використанням електронних засобів комунікацій, дистанційно в додатку Microsoft Teams на каналі «Офіційні заходи кафедри ІСУ ДонНУ імені Василя Стуса» за посиланням http://surl.li/rifce
у Донецькому національному університеті імені Василя Стуса
Основні напрями роботи конференції (СЕКЦІЇ):
Документ в інформаційному просторі ХХІ ст.
Інформаційні системи і технології в управлінні діяльністю підприємств.
Архівна справа та зберігання документної інформації в умовах сучасних викликів війни.
Стратегія і пріоритети бібліотечної діяльності.
Прикладні аспекти інформаційної діяльності.
УМОВИ УЧАСТІ У КОНФЕРЕНЦІЇ
До участі у роботі конференції запрошуються науковці, аспіранти, здобувачі вищої освіти і всі зацікавлені особи.
До 10 квітня 2024 року (обов’язково) надіслати на електронну адресу комітету – isu.donnu@gmail.com
Тези доповіді (електронну версію із дотриманням зазначених вимог). Матеріали конференції друкуватимуться в авторській редакції.
Наші контакти:
095 295-14-78 – завідувач кафедри інформаційних систем управління, д-р екон. наук, професор Ольга Анісімова;
097 969-71-24 – доцент кафедри інформаційних систем управління, канд. пед. наук, доцент Тетяна Яворська – координатор конференції;
063 027-21-70 – лаборант навчально-методичної лабораторії кафедри інформаційних систем управління Вероніка Нелюбій (звертатись у разі виникнення організаційних питань та технічних проблем).
073 112-04-97 – здобувач вищої освіти, Олександра Країло – модератор конференції від студентів.
Мистецтво перемовин: від теорії до практики
У межах дисципліни «Соціокомунікаційні технології» 10 квітня 2024 року відбувся практикум із майстерності ділових переговорів. Під керівництвом Олени Артеменкової студенти першого та третього курсів ознайомилися з принципам та методам ведення перемовин. Під час заняття здобувачі взяли участь у діловій грі та освоїли такі навички:
• аналіз ситуації та визначення цілей;
• розроблення та реалізація стратегії;
• використання тактик ведення переговорів;
• аргументація цілей, прийняття обґрунтованих рішень.
«Я б хотів у майбутньому взяти участь у таких заходах, тому що це дуже цікаво, можна відчути атмосферу справжніх перемовин», – зазначив студент першого курсу Ярослав Трепака.
Матеріал підготувала Ангеліна Слободянюк, здобувачка 3 курсу 029 ІБАС.
Тренінг «Як знайти опору в собі під час війни»
У читальному залі Наукової бібліотеки ДонНУ імені Василя Стуса кризовий психолог, спеціаліст біосугестивної психотерапії, фасилітатор груп самодопомоги Анатолій Козуля провів тренінг «Як знайти опору в собі під час війни».
Тренінг відвідали здобувачі 1 курсу спеціальності 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа та викладачі кафедри.
Відкрила захід завідувач сектора бібліотеки читальний зал природничих та технічних наук Олена Уразова.
У вітальному слові Анатолій Козуля розповів про діяльність ГО «ВКУПІ» та роль психологів у житті людини.
Учасники тренінгу виокремили ресурси, які допомагають більш стабільно відчути себе у житті, та фактори, які заважають повноцінно жити, навчатися та працювати. Також вони мали змогу виміряти рівень своєї енергетики та напрацювати дієві механізми боротьби з негативом.
Наприкінці тренінгу Наукова бібліотека ДонНУ імені Василя Стуса анонсувала цикл лекцій із психології з цікавих та актуальних тем сьогодення.
Щиро дякуємо Анатолію Михайловичу за змістовний тренінг, нові актуальні знання та приємну атмосферу спілкування!
20 лютого 2024 року в рамках популяризації академічної доброчесності Комісія з питань академічної доброчесності та корпоративної етики Донецького національного університету імені Василя Стуса провела лекцію зимової школи "Академічна доброчесність та штучний інтелект"
Захід відбувся у Zoom, під час нього виступили:
Радіо Сергій Вікторович, проректор з наукової та навчальної роботи, кандидат хімічних наук, доцент.
Амелічева Лілія Петрівна, голова Комісії з питань академічної доброчесності та корпоративної етики, професор кафедри цивільного права і процесу, доктор юридичних наук, професор.
До заходу долучилися здобувачі 3 та 4 курсів.
Дякуємо тренерам зимової школи за цікаву, корисну та актуальну інформацію!
27 жовтня відбувся Всеукраїнський радіодиктант національної єдності 2023. Цього року радіодиктант має назву «Дороги України»: текст написала поетеса Катерина Калітко, а прочитав його актор та театральний режисер Олексій Гнатковський.
Після написання диктанту ми провели традиційну гру «Мовні змагання». Участь брали 3 команди «Булька», «Бурулька» та «Матибасики». За результатами двох раундів перемогла команда «Матибасики» з результатом 298,5 б., друге місце посіла команда «Булька» – 180 б., а третє – «Бурулька» – 165 б.
Щиро дякуємо усім хто долучився до написання диктанту разом з нами! З нетерпінням чекаємо оригінал тексту.
Найкраще закріплення теоретичних знань – це їх практичне застосування. Так, 09 жовтня 2023р. здобувачі 3 курсу спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» разом з викладачами кафедри Г. П. Лукаш, та Т. М. Яворською відвідали Вінницьку обласну універсальну наукову бібліотеку імені Валентина Отамановського в межах вивчення навчальних дисциплін «Бібліотекознавство», «Технології виробництва інформаційних продуктів та послуг»
Практичні заняття в бібліотеці передбачають безпосередню взаємодію студентів із документами бібліотеки, з технологічними процесами, мета яких – отримання практичних навичок, а також поглиблення теоретичних знань, отриманих в навчальному закладі.
Вінницька обласна універсальна наукова бібліотека сьогодні – одна з найбільших книгозбірень області, інформаційний, культурно-просвітницький, науково-методичний, координаційний центр для бібліотек регіону, головне книгосховище та депозитарій краєзнавчої літератури Вінниччини. Бібліотека є пам’яткою архітектури, побудована за проєктом вінницького архітектора Г.Г. Артинова.
Здобувачі на практиці дізнались про правила реєстрації та користування бібліотекою, про особливості пошуку інформації в бібліотеці, про різноманітні цікаві заходи, що організовує бібліотека. Відвідали: Відділ наукової інформації та бібліографії, Відділ абонемента, Центр обслуговування людей з інвалідністю «INVA-INFORM», Сектор газетної періодики.
Особливо зацікавили здобувачів книжкові пам’ятки Відділу рідкісних і цінних видань, у фонді якого познайомились із зібраннями друкованих, рукописних документів багатьма мовами, серед яких: інкунабула, палеотипи, ельзевіри, книги кирилівського шрифту XVI–XVIIІ ст., видання до 1917 р., періоду громадянської війни; рідкісні краєзнавчі, в т. ч. періодичні видання; альманахи та збірники XVIII–XX ст., книги з автографами відомих людей, факсимільні та репринтні видання, взірці поліграфічного мистецтва XVI–XXI ст. тощо.
Практичні заняття були проведені відповідно до розкладу занять.
Щира подяка керівництву та працівникам ВОУНБ ім. В. Отамановського ( Вінницька ОУНБ ім. В. Отамановського ) за надану можливість проведення практичних занять, сподіваємося на подальшу співпрацю.
Сьогодні ми мали неймовірну можливість відкрити для себе історію та документи, які сховані в стінах Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України та Центральному державному історичному архіві України!
Екскурсія була дійсно захоплюючою. Ми мали змогу розглянути рідкісні документи, які свідчать про розвиток нашої країни. Здобувачі 2 курсу були вражені багатством історії, яка зберігається тут.
Ці архіви містять важливі документи та матеріали, пов'язані з діяльністю вищих органів влади та управління. Це справжній скарб для дослідників та істориків!
У архіві було проведено практичні заняття з дисциплін "Архівознавство" та "Діловодство"
З задоволенням заслухали лекцію від Левченко Лариси Леонідівни - докторки історичних наук, професорки, директорки ЦДАВО України.
Файзулін Ярослав Миколайович - кандидат наук, директор ЦДІАК України, провів для здобувачів екскурсію відділами архіву, розповів про роботу зсередини.
Дякуємо організаторам екскурсії та Центральному державному архіву за цей незабутній день. Наша подорож у світ історії була захоплюючою, і ми відчули, як важливо зберігати та вивчати нашу минулу спадщину.
27.09.2023 відбулась інформаційно-пізнавальна зустріч з директором Наукової бібліотеки нашого університету, Тетяною Іванівною Міщан. Під час цієї зустрічі студенти першого курсу дізнались про ресурси бібліотеки, як паперові, так і електронні. Вони навчились користуватися Інформаційно-аналітичною базою наукових праць – порталом, де розміщено наукові праці викладачів та науковців університету, план видань методичного забезпечення та іншими ресурсами.
26 вересня 2023 року відбувся онлайн-тренінг "Академічна прозорість 2023" для здобувачів вищої освіти, який люб'язно провела професорка кафедри цивільного права і процесу Амелічева Лілія Петрівна.
На тренінгу здобувачі пригадали основні принципи академічної доброчесності, що вважається її порушеннями та які є види академічної відповідальності.
25 вересня 2023 року на кафедрі інформаційних систем управління відбулося свято "Перша студентська осінь 2023". Сьогодні ми мали нагоду ближче познайомитися з нашим 1 курсом за допомогою традиційної гри "2 правди, 1 неправда", де намагалися відгадати неправдивий факт про наших здобувачів.
Атмосфера зустрічі була як завжди веселою та затишною.